Wat is dat, disruptive by design?
Een paar maand geleden zei het mij ook helemaal niks.
En nu?
Nu is het de slogan waar ik blij van wordt!

Disruptive by design wil zeggen dat je tegen de gevestigde orde in gaat. Dingen expres anders doet omdat het simpelweg beter is.
Beter voor jou, je omgeving en zeker ook beter voor het milieu.

Binnen Netwerkmarketing zijn er vastgeroeste “regels” zoals

  • Hoe succesvoller je bent, hoe groter/duurder je horloge/auto/reis moet zijn. Laat je succes zien.
  • zoveel mogelijk mensen zo veel mogelijk verkopen
  • zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen inschrijven in je team
  • bedrijfsevenementen moeten een vermogen kosten anders is het bedrijf niet succesvol
  • een bonus ontvangen voor iedere partner die je inschrijft (verboden, piramide)

En zo kan ik nog wel even door gaan…

Dit geeft de industrie netwerkmarketing geen goede naam terwijl het zo’n mooie industrie is!
Ik ben daarom ook erg blij dat afgelopen November dit bedrijf op mijn pad kwam!

Disruptive by design is hun slogan en het klopt helemaal!

  • focus op eigen gebruik ipv verkoop, geen “verbod” op gebruik producten van een ander (nwm) bedrijf.
  • focus op samenwerking, zowel in eigen team als crossline
  • Geen dure evenementen om een massa hype te creëren
  • puur natuurlijke producten. Zelfs de conserveringsmiddelen zijn puur natuur. Natriix is een conserveringsmiddel op basis van etherische oliën waar het bedrijf patent op heeft.
  • Een CEO in Amerika, een boom van een vent, die in een fiat cinquecento rijd!
  • een compensatieplan wat de beste onderdelen van zowel binair, unilevel en matrix systemen combineert.
  • beloning niet over inschrijving van collega’s maar over het opleiden/begeleiden van nieuwe collega’s. Frontloading heeft dus totaal geen zin!

Denk je nu, als je dit leest, “Ja, ja… het zal wel”?
Ik daag je uit om het plan en de werkwijze van het bedrijf waar jij mee werkt te vergelijken met dit bedrijf….

Durf jij de uitdaging aan?

Wil je mijn bericht delen? Wat leuk!